Ogłoszona stawka jest stała, co oznacza, że kierowca zapłaci 24 zł bez względu na długość ładowania oraz ilość pobranej energii. Wg analiz ekspertów Grupy LOTOS, uwzględniając średnią pojemność akumulatorów pojazdów elektrycznych dostępnych na rynku i wielkość ładowania, jest to obecnie najkorzystniejsza stawka na rynku.
Jaka przyszłość czeka Niebieski Szlak? LOTOS, zgodnie z realizowaną strategią rozwoju, zamierza rozwijać projekt budując kolejne stacje ładowania EV w Polsce. Pojawią się one jeszcze w tym roku. Wiele z nich zlokalizowanych będzie nie tylko na północy czy w centrum kraju, ale również przy trasach zachodniej i południowej Polski, w tym przy drogach ekspresowych i autostradach. Docelowo koncern zakłada budowę 130 stacji ładowania pojazdów elektrycznych do 2022 roku.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Instrumentu „Łącząc Europę”
Czas trwania:11.2017 – 12.2020
Wartość projektu: €800,953
Kwota dofinansowania: maks. €400,477
Beneficjent: LOTOS Paliwa Sp. z o.o.