Raport Lesson Learned z etapu eksploatacji projektu LOTOS Niebieski Szlak

W ramach projektu LOTOS Niebieski Szlak, stworzyliśmy drugi raport z cyklu „Lesson Learned”. Pierwsza odsłona dotyczyła etapu projektowania i budowy Szlaku między Gdańskiem, a Warszawą. W obecnym zestawieniu przeanalizowaliśmy funkcjonowanie stacji ładowania.

Pod uwagę wzięliśmy szereg aspektów – potrzeby zgłaszane przez użytkowników stacji, odpowiednie szkolenie pracowników z zakresu pomocy, obsługi i zarządzania punktami, a także akcje promocyjne skierowane do Klientów LOTOS Niebieski Szlak. Na podstawie tych zagadnień wypracowaliśmy zestaw dobrych praktyk, dzięki którym skutecznie możemy oferować najwyższą jakość usług na poszczególnych stacjach.

Pozwoliło nam to wdrożyć procedury, dzięki którym możemy na bieżąco reagować na potrzeby użytkowników, dokładnie śledzić rozwój trendu elektromobilności oraz wdrażać nowe rozwiązania na naszych stacjach, a także na bieżąco monitorować stan techniczny urządzeń, dbając o ich bezawaryjne działanie.

Cały raport, wraz ze szczegółami, dostępny jest do pobrania pod linkiem: KLIKNIJ

WRÓĆ DO LISTY AKTUALNOŚCI

Kontakt

Dla mediów

media@grupalotos.pl

Znajdź nas na Facebooku

Projekt LEM - pilotażowe wdrożenie elektromobilności wzdłuż dróg sieci bazowej TEN-T

Cel projektu: Promocja zrównoważonego rozwoju transportu poprzez budowę punktów ładowania samochodów elektrycznych wzdłuż dróg sieci bazowej TEN-T

Beneficjent: LOTOS Paliwa Sp. z o.o.