W ramach projektu LOTOS Niebieski Szlak, stworzyliśmy drugi raport z cyklu „Lesson Learned”. Pierwsza odsłona dotyczyła etapu projektowania i budowy Szlaku między Gdańskiem, a Warszawą. W obecnym zestawieniu przeanalizowaliśmy funkcjonowanie stacji ładowania.
Pod uwagę wzięliśmy szereg aspektów – potrzeby zgłaszane przez użytkowników stacji, odpowiednie szkolenie pracowników z zakresu pomocy, obsługi i zarządzania punktami, a także akcje promocyjne skierowane do Klientów LOTOS Niebieski Szlak. Na podstawie tych zagadnień wypracowaliśmy zestaw dobrych praktyk, dzięki którym skutecznie możemy oferować najwyższą jakość usług na poszczególnych stacjach.
Pozwoliło nam to wdrożyć procedury, dzięki którym możemy na bieżąco reagować na potrzeby użytkowników, dokładnie śledzić rozwój trendu elektromobilności oraz wdrażać nowe rozwiązania na naszych stacjach, a także na bieżąco monitorować stan techniczny urządzeń, dbając o ich bezawaryjne działanie.
Cały raport, wraz ze szczegółami, dostępny jest do pobrania pod linkiem: KLIKNIJ
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Instrumentu „Łącząc Europę”
Czas trwania:11.2017 – 12.2020
Wartość projektu: €800,953
Kwota dofinansowania: maks. €400,477
Beneficjent: LOTOS Paliwa Sp. z o.o.